Skip navigation

Ik heb ook beslist deze blog vanaf nu in te vullen zoals ik het wil. Als ik iets wil schrijven, dan schrijf ik het gewoon. Leze wie het lezen wil. En bedankt aan zij die het doen. ’t Is niet dat ik daar iets uithaal. Nee, zeker niet. Maar ook ik verdoe mijn tijd graag door dingen te lezen, te zien en te beluisteren van andere mensen. Dat doe ik gewoon graag. Maar dat is helemaal niet wat ik nu wou schrijven. 

Heeft er hier iemand al gehoord van Jasper Van Gestel? Misschien wel. Maar ik tot een uur geleden nog niet. En het feit dat ik er nu over schrijf impliceert op de één of andere manier wel dat het interessant zou kunnen zijn. Als het klopt, kan je gerust verder lezen. Hoe of waar ik op Jasper ben gebotst, dat weet ik niet meer precies. Het was ergens op ’t internet, een uur geleden dus. Ik heb zonet drie weken letterlijk in de kop van Jasper Van Gestel gezeten en ik moet zeggen, ’t was heftig. De titel spreekt boekdelen. 

Voor zijn eindwerk maakte hij een serie filmpjes over zijn bedenkingen en belevenissen in de vorm van een geanimeerd dagboek. Ik was onder de indruk. Ik raad u allemaal aan om even de tijd te pakken en het allemaal eens te bekijken. Da was’t.

De rit begint hier…

One Comment

  1. BLablabla…

    Wat een geleuter


Geef een reactie

