Skip navigation

UPDATE vandaag zag ik ook de banner-campagne

doveonslaught… zo titelt de opvolger van de Dove campagne ‘Evolution‘. Dove gaat hiermee verder in haar strijd tegen het hedendaagse schoonheidsideaal en alle mogelijke vreselijke ingrepen die we vandaag de dag als ‘normaal’ zijn beginnen beschouwen om tot dat ideaal te komen. Want wie vindt een borstvergroting, een lip-, neus- en schaamlipcorrectie, een liposuctie of andere make-over nu echt niet kunnen? Waar Dove zich blijkbaar zorgen over maakt, is wat er in de hoofdjes van de kleine meisjes omgaat. Het is redelijk naïef om te denken dat zij daar niet zo gevoelig voor zijn. Soit, zelf zijn we nu ook weer geen wereldverbeteraars. Daarom en ook omdat we te weinig tijd hadden, maakte Ogilvy dan maar een redelijk hallucinante spot die Dove’s standpunt omtrent schoonheid kracht moet bijzetten.

Spotje bij –>

Wat mij betreft, mission accomplished. Wat denken jullie, ouwe rakkers?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: