Skip navigation

UPDATE hier duiken de eerste spoofs al op

wieanders

Euhm… Wat moet ik hierover schrijven. Eerlijk? Ik vind het slecht. Echt slecht. Die nieuwe campagne van De Post. En ik ben niet de enige, zo blijkt.

Ik citeer een gelijkgestemde:

“Eerst uw personeel voor heel het land in de zeik zetten door een open brief te sturen over het schandalig hoge absenteïsme, om vervolgens datzelfde personeel op een voetstuk te zetten in een grote campagne.”

En gelijk heeft hij. Alle respect voor de vriendelijke postbode, dat wel. En dan nog een afgrijslijk slechte spot erbij. En Scala? WTF? Lapsus! Sprakeloos word ik er van. Spra-ke-loos.

spotje bij meer

2 Comments

  1. Het enige lichtpunt in deze spot is die dronken Sinterklaas, en dan nog… Aan Scala maak ik geen woorden meer vuil. Het zegt al genoeg dat dat aapje van Milk Inc er een plaatje mee opnam. Dju, toch woorden aan vuil gemaakt!

  2. wat een campagne!! Als dit een campagne is om een positief imago te kweken dan is de post goed mis.
    Neem nu bijvoorbeeld de ad: ‘Wie anders weet u overal te vinden terwijl uw vrienden de weg kwijt raken?’
    Ten eerste mijn vrienden weten mij wonen en kunnen ze mij altijd vinden. Ten tweede, de post vindt mij niet altijd, getuige hiervan zijn de kwijt gewaande pakketjes en brieven. Die plots toch weer opduiken, zo’n 2 maanden later,…
    Mjah, een oubollig imago is moeilijk te veranderen, zeker met zo’n campagne.


Geef een reactie

