Skip navigation

Soms dient reclame puur als verkoopsinstrument. Soms ook niet. Je ziet hoe reclame kinderen gek kan maken door speelgoed te laten vliegen, lopen of spreken. En vervolgens krijgen we de kleine lettertjes te zien, die ons op een beleefde manier vertellen dat de rommel die je zonet hebt zien bewegen, helemaal niet beweegt. Maar dat lezen kinders niet en we krijgen algauw een “oooh” en een “dat moet ik hebben”. Ik geef toe, dat ik vroeger ook die tanks of helicopters van GI Joe wilde, toen ik die op tv zag rijden, schieten en vliegen. Nu trap je natuurlijk niet meer in zo van die dingen. Dus als ik je nu zeg dat er een auto zou bestaan die zelfstandig kan parkeren omdat de reclamespot dat laat zien, zouden jullie vanaf hier vol ongeloof verder lezen. Niet? En als ik nu zeg dat dat niet alles is. De Volkswagen Touran parkeert nu eenmaal zelfstandig, op het deuntje van de Knight Rider (hupla nog een hoop jeugdsentiment erboven op!!). Kijk zelf eerst naar de reclamespot en klik dan op meer…

3 Comments

  1. Inderdaad, redelijk fascinerend. Maar VW is niet de enige die uitpakt met dit systeem. Check hier: http://www.freshcreation.nl/index.php?id=P75

  2. Jep. En Toyota zorgde ervoor dat Lexus ook een selfparking system heeft. Maar parkeren zij op het deuntje van de Knight Rider? Denk het niet…

  3. ok, gij wint! ;-)


One Trackback/Pingback

  1. […] Via Banale verhalen […]

Geef een reactie

