Skip navigation

De tijd dat biermerken slogans als ‘maten, makkers, …’ en ‘mannen weten waarom’ gebruikten, zal wellicht tot een einde komen. Of toch op het internet. De laatste tijd worden de sites van biermerken ware pareltjes. Een mooi voorbeeld hiervan is de site van Leffe. Eens je je geboortedatum hebt ingegeven (en ook eventjes een koffie gaat halen, want het loaden duurt soms zeer lang), kom je terecht in de kelders van de abdij van Leffe. In deze kelder kan je rondlopen en genieten van het bier althans op een digitale wijze.
Niet enkel Leffe, maar ook de webstek van Stella Artois wordt een totaalpakket. Film, games,… je bepaalt zelf hoe ver je gaat in ‘La Bouteille’.
Geniet maar drink met mate, zou ik zo zeggen!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: