Skip navigation

launchpadIk ben geen spelletjes-man. Verrevan. Mijn enige zonde is de Playstation, en ook dat beperkt zich tot het absolute minimum om toch te kunnen zeggen dat je op de Playstation speelt. Vroeger durfde ik wel eens een spelletje op de computer spelen, maar verveelde me al gauw te pletter. Tot daarstraks.

Ik heb een sterke voorkeur voor games die op één of andere manier je toch blijven amuseren, en het liefst zo eenvoudig mogelijk. Geen zinloos geweld, overdreven roekeloos rijgedrag, of voor God spelen en hele kolonnes soldaten de dood in jagen. Neen, geef mij maar Lauchpad, een spel dat ik vandaag ontdekte.

Het lijkt heel simpel, maar dat is het niet. Of toch? Je moet het balletje in het doel krijgen, dat heel duidelijk staat aangegeven als ‘Goal’. Maar dat is niet altijd even eenvoudig. Give it a try!

Geef een reactie

