Skip navigation

Er is wat heisa ontstaan naar de manier waarop Mortierbrigade de teaser verspreidt voor Studio Brussel. Ik zag de spot zondagavond op Eén, en die staat ook op YouTube. Een aantal bloggers kregen de spot toegestuurd via e-mail, zonder meer uitleg. De afzender was mortierbrigade@hotmail.com.

Op zich oké, een beetje ‘eigen lof stinkt’ maar goed, reclamejongens zijn nu eenmaal ijdel he! ;-)

meer hier, en hier

Advertenties

One Trackback/Pingback

  1. […] worden marketingcampagnes niet gelanceerd maar gezaaid. Sony startte 1 maand geleden met de voorbereidingen voor het nieuwste Passion Pictures plantje […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: