Skip navigation

ARIELJarenlang werden we bestookt met de foutste reclameboodschappen over de spik-splinternieuwe waspoeder Ariel, Dash, Dixan… Ofwel sprong er plots een man in pak uit uw kleren, namen ze ons mee ‘tot diep in de vezel’, whatever. Nu ja, over waspoeder kan je niet echt veel meer interessants vertellen.

Toch is deze echt superorigineel, vind ik. En ik ben duidelijk niet de enige, want dit werd beloond met een Bronze Leeuw in Cannes 2007.

KLIK!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: