Skip navigation

Urban ExperimentWel, hoe moet ik het zeggen. Er zijn zo van die sites, die je niet meteen ‘geweldig slick’, ‘nog nooit eerder gezien’ of ‘da bomb’ kunt noemen. Zo zijn er veel. www.urbanexperiment.com verdient ook niet meteen een ribbon met één van eerder vermelde vaktermen op. Toch vind ik het een straf concept, voor hairstyling. Ik weet dat onze gemiddelde lezer niet meteen wakker ligt van een nieuwe clay wax, styling gel, laat staan van een volume boosting mousse, maar laat dat jullie niet beletten de site tenminste één keer te bezoeken.

Conceptueel is het vrij simpel: spin-the-bottle-gewijs krijg je een soort uitdaging. Die zijn soms redelijk origineel, bv. ‘Pole-dance the sub-way’ om er maar één op te noemen. Je krijgt daar natuurlijk een tip bij hoe je die weelderige haardos van je kan styleren om in stijl de uitdaging tot een goed eind te brengen.

Maar het ging mij vooral om de uitdagingen, die vond ik geweldig.

Anyway, dare a visit! Hierzo…

Geef een reactie

