Skip navigation

IngeborgIngeborg? De steeds opgewekte presentatrice/zangeres is volgens mij ‘al veel te lang niet meer op teevee geweest’. Of het moest onlangs nog geweest zijn met de herhalingen van Blind Date, hoewel ik daar niet echt heel zeker van ben. Neen, in mijn onbezonnen kindertijd was zij elke zondagmorgen van de partij met de dikke Arthur. Niet dat ik tot het vaste kijkerspubliek behoorde, ik zapte enkel maar wat weg tijdens de slechte cartoons bij Samsom en stuitte zo op de innovatieve kindertv à la ‘Ken je vriendje’ en consoorten. Hoe zit het trouwens met die Ingeborg sidekick? Misschien zit-ie nu wel op z’n dikke luie reet, ergens op één of ander tropisch eiland in de vorm van een gigantische fopspeen, in een gigantische jacuzzi, aangedreven door de longinhoud van twaalf locale bewoners, samen met Meneer Cactus, Klaas Vaak en Babar de Olifant. Meer realistisch is dat hij ergens op het bloemenperk voor de trappen van de VMMa een tent heeft neergepoot in de hoop op een beetje media-aandacht. Helaas is ook het programma MediaLaan al lang afgevoerd: “Sorry, Arthur. Daisy Van Cauwenbergh is te dik (zegt ze zelf) en Herbert Bruynseels is dan toch geëmmigreerd naar ergens in Papoea Nieuws-Guinnea om er een incestueuze sekte op te starten.”

Ja beste lezer, we worden grof maar dit is puur te wijten aan al de frustraties die zich in de loop der jaren hebben opgehoopt. De slechte programma’s, de mislukte blind dates, de slechte liedjes… allemaal de schuld van Ingeborg! En het strafste van al is: ze komt terug!

Ingeborg gaat terug zingen. Uitgebreid interview vandaag in Het Nieuwsblad. Woensdag brengt ze haar nieuwe single ‘Brussel’ op Tien om te zien. Ingeborg vertelt ook dat er plannen zijn om terug televisiepresentatrice te worden maar daar kan ze nog niets over kwijt. Eén ding is zeker: op VTM zal het niet zijn. ”We hebben daar lang over gepraat. Er is daar geen plaats voor het soort programma’s dat ik wil maken. Het volledige artikel staat te lezen in Het Nieuwsblad.

bron: CelebrityBlog (lach nu maar)

7 Comments

  1. volgens mij is Arthur nog altijd in Schuif af! te bewonderen.. maar jouw visie is natuurlijk beter ;-)

    en ik vraag me verder af wie er nog op Ingeborg zit te wachten? alhoewel Blind Date een hi-la-risch programma was, heeft Ingeborg echt wel haar beste tijd al gehad

  2. das zo’n beetje als Donaat Deriemaker, de gebroeders Verreth, en al die andere one-show-miracles. Ik wist niet dat SchuifAf nog steeds liep. Ben niet meer zo’n zondagochtend tv-kijkend persoon…

  3. ik ben ook niet zo’n zondagochtend-tv-kijkend persoon zenne, maar als ik dergelijke dingen lees ga ik altijd ‘googlen’.. en op de VTM-site staan nog altijd afleveringen van Schuif Af geprogrammeerd mét Arthur..

    3 mogelijkheden dringen zich op:
    1) Arthur is nog steeds dezelfde Arthur van vroeger
    2) Arthur is allang vervangen door een knapper/jonger figuur
    3) het zijn herhalingen

    maar ik vermoed dat niemand tijd noch zin heeft om dat op een vroege zondagochtend te gaan checken voor ons :-)

  4. idd, je hebt gelijk. Vergeef me mijn luiheid om het niet te checken. Ik denk dat die Arthur nog steeds dezelfde, het enige verschil is dat-ie nu een nieuwe vriendje heeft: Bartje.

  5. ik vergeef u uw luiheid :-)

  6. Proficiat Tom, Je hebt je derde lezer gevonden! Waar Ingeborg op haar oude dag nog allemaal goed voor kan zijn. welkom jlajo!

  7. merci he! ;-)


Geef een reactie

