Skip navigation

Ik heb een sterk vermoeden dat er een nieuwe trend in de maak is. “Heb je ’n banaal product en je wil de wereld veroveren? Organiseer een Miss-verkiezing en, HOPLA, je bent beroemd.”

De laatste maanden werden er evenveel Miss-verkiezingen geörganiseerd dan dat er bomen gekapt werden in het Amazonewoud. The Golden Angels (Gouden Gids), Miss Wim (Q-music), Miss Toilet (één of andere Nederlandse schoonmaakgigant)… en noem maar op.

De winnares, miss toilet 2007, wordt straks het nieuwe mediagezicht van het bedrijf, ze krijgt een modellencontract en een compleet verzorgde wellnessvakantie voor twee personen. Volgens Adri van der Tol, divisiemanager van de firma, verdient de echte toiletjuffrouw een pluim. Zij zorgt voor een stralend toilet en dat is uitermate belangrijk, want niets is zo erg als een smerige wc. Maar volgens hem is een wc-dame nog veel meer, namelijk een autoriteit die respect afdwingt vanwege het hygiënische werk dat door haar in de toiletten wordt gedaan. Uit de inzendingen worden zes kandidaten genomineerd. Sorbo zal hen op locatie glossy fotograferen en interviewen. Een horecavakblad zal de reportages publiceren. Nadat alle zes genomineerden zich hebben gepresenteerd, beoordeelt een deskundige (horeca)vakjury de kandidaten op onder meer schoonheid, uitstraling, service richting klanten en parate kennis van de beste schoonmaaktips.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: