Skip navigation

Binnenkort kan je weer genieten van zon, zee en reclame in Cannes. Onder de pareltjes die ieder jaar weer worden ingezonden, zijn er toch wel enkele, laat ons zeggen, heel absurde.
Heel absurd is nog steeds niet de juiste benaming, deze filmpjes gaan vééééél verder dan absurd. Wat het bureau achter Red Stripe Beer gesmoord heeft tijdens het bedenken van deze commercials, wil ik echt niet weten. Wel tof dat een klant hiermee instemt.
Oordeel zelf bij

 

 

 

 

Advertenties

One Comment

  1. inderdaad, wat daar tijdens de brainstorm is gebeurd lijkt, willen we mss liever niet weten. Op zich wel heel hilarische taferelen, en chapeau als je dat verkocht krijgt. Trouwens, de nieuwe stijl van youtube vind ik ook wel lekker vetgeil!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: