Skip navigation

GVHIn de aanloop naar de verkiezingen van 10 juni krijgen we steeds weer dezelfde politieke zeik-praat over ons heen. De clichés bevestigen zichzelf: de oppositie breekt af, de coalitie lijmt de brokken en start een heus charme-offensief met de hoop op het beste. En dat ze daarbij niet als kippen zonder kop aan beginnen, bewijst de nagelnieuwe webstek van onze aller eerste minister. Ik schets even de situatie:

Enkele dagen geleden stond het volgende in de krant: “Kinderen steeds vaker betrokken bij aankopen gezin”. Kinderen beslissen niet enkel welke snoepjes, koekjes en frisdranken er worden aangekocht. Neen, bij het kopen van een nieuwe wagen hebben ze ook wat in de pap te brokken, aldus het onderzoek. Een nieuwe wagen, een nieuwe regering, de link is snel gemaakt. Er stond Guy dus niets anders te doen dan van de nood een deugd maken en hopla, daar was www.guy4kids.be!

Of het veel gaat uithalen, dat zullen we op 10 juni zien. Ik denk dat de kids er niet van wakker gaan liggen…

Advertenties

4 Comments

  1. Beter zijn gezeik dan dat van een hond!

  2. Emma, de hond!

  3. in’t Gents danogwel! kinky..

  4. Vréé wijs!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: