Skip navigation

Opstaan na een extra dagje verlof is altijd pijnlijk. Deze morgend was het echter schrikwekkend! De wekkerradio sprong op en ik hoorde juist de boodschap: “de wereld gaat er anders uitzien – www.deroderevolutie.be .” Wat was dat? Gaan de communisten een staatsgreep plegen, is SPa zeker van hun winst op 10 juni? Of is de boodschap niet politiek getint???

Ik was de website al vergeten toen ik op het werk aankwam, maar bij het openslaan van de krant, doemt www.deroderevolutie.be weer op. Misschien wordt het eens tijd dat we er eens naartoe surfen…

4 Comments

  1. Eigen lof stinkt!! ;-)

  2. Stoute Stijn! De comments van Tom en mij verwijderen. Moet ik nu echt een screenshot nemen en ze op i-wisdom posten?

    vuistregels van virale marketing:

    – de DNS-registratie nooit op de klant- of bureaunaam laten registreren
    – Geen eigen campagne op je eigen blog zetten en dan doen alsof het toeval is. Zeker niet als het logo zo herkenbaar is.

  3. zulke comments vragen om een kleine reactie: ik heb de campagne niet mee bedacht, nicky trouwens ook niet. We dienen gewoon als medium om de boodschap naar buiten te krijgen. Voor de totale aanpak van de campagne zal je even naar de u wel bekende optieker moeten lopen, met dns registratie en sitebuilding hebben wij dus ook niets te maken.
    Ik had trouwens al eerdere comments (van anderen) verwijderd.

  4. jamaar… waarom doet ge da dan? Das pure beknotting van de democratie! Ma soit…


Geef een reactie

