Skip navigation

espressoAlles komt terug. En dat vind ik geweldig. Lang leve jersey-kleedjes met bloemmotiefjes, espadrilles, en te grote zonnebrillen. Zo vond ik overlaats, op zolder van m’n vriendin een geweldig espresso-machine. Ik was meteen verkocht, al moet ik nog zoeken naar enkele onderdelen die daar ook ergens zijn verstopt. Helaas heeft schoonpapa me al duidelijk gemaakt dat dit van hém is, jammer. Maar ik kan me al perfect voorstellen hoe de koffie zal proeven! Dat heb ik ook als ik naar het spotje van Super Timor kijk. Ik weet niet hoe oud het is, van waar het komt, maar het is alleszins geweldig!

Spotje bij meer…

3 Comments

  1. “Ik weet niet hoe oud het is, van waar het komt, maar het is alleszins geweldig!”

    Wilde gok: Ivoorkust, 1986 misschien?

  2. zowiets ja :-D

  3. smaken zal het alvast niet:) bah muggenspray
    blijven dromen overt koffiemachien…
    en vergeet ni da wordt een erfstuk é


Geef een reactie

