Skip navigation

leo-go.jpgIeder bedrijf doet het wel eens. Ze zetten in samenwerking met hun reclamebureau een actie op poten om mensen naar hun site te lokken en dan vervolgens hun gegevens te verzamelen voor andere handige marketing trucjes, zoals newsletters en direct mailings.
Sommige doen het immens goed, denken we maar aan het raadsel dat opgezet werd voor “The Da Vinci Code”. Andere blijven helaas steken in het flash-spelletjes gegeven. Een goed voorbeeld hiervan is: Panos Pastries of the World. Zeker geen slechte poging, maar redelijk done.

Ook Leo Go is zo’n online campagne begonnen. Dit keer geen flash spelletjes. Eénmaal geregistreerd moet je op deze website naar lullige reportages kijken die veel te lang duren en veeeeeeeeeel te saai zijn om dan plots het juiste antwoord te geven op een vraag die gesteld wordt. Leuk is wel iets anders… Ook de Leo Go Girl(s) hadden toch wat beter mogen uitgewerkt worden… Nee, geef mij dan maar liever die nutteloze flash-spelletjes zodat we ons op dode momenten toch nog nuttig kunnen bezig houden.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: