Skip navigation

porsche“Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?”

Wie dacht dat Porsche een merk voor homo’s, tandartsen of penopauzerende mannen is… heeft het niet helemaal bij het juiste…mja, eind. Een stoute clip, waarvan ik niet weet of-ie wel helemaal nieuw is, moet mij daarvan overtuigen. Als de wagen van mooie vrouwen houdt, zegt dat niets over het mannetje achter het stuur. Hoedanook, ik blijf het mooie bolides vinden. En ik zou een stap te ver gaan door te zeggen dat ik van een mooie Porsche… ‘blij’ word. De spot bij meer.

Geef een reactie

