Skip navigation

Vanmorgen in het station van Mechelen. Ik ga rustig met mijn koppie in de zon zitten en daar ligt hij dan: een cd. Ik open de hoes. Eigenlijk vind ik het maar een lelijke, bizarre hoes dus leg ik hem terug waar hij lag. Maar toch blijft die cd me intrigeren. Ik open hem opnieuw en lees één of andere boodschap dat er 20 exemplaren van die cd zijn verspreid over de hele wereld. Is het een grap of een stunt? Ik heb hem alvast meegenomen naar Leuven. In het tekstje wordt er gevraagd de cd op een andere openbare plaats achter te laten. Vanavond drop ik hem in het station van Leuven en daar zal hij zijn tocht wel verder zetten. Ik vind het alvast een mooie stunt, jammer van de muziek…

cover.jpgtekst.jpg

UPDATE: Zie hier het antwoord van Den Alex op mijn mail

Hi,

First of all we would like to thank you for cooperating with our project and we are pleased to know you will pass on the CD. After having found a book with the “pass it on” message we decided to do the same, but this time with music. The tracks on ‘Deus Ex Alex’ are what we would like to call ‘videotronic’: we put lyrics on music from video games. We like your idea of starting a web page, but due to a lack of time it will have to wait for now. You are free to copy the CD or to download the music to your computer. We hope you enjoy it.

In attachment you will find the front and back of the CD.

Regards,
Den Alex

2 Comments

  1. Den Alex was here….

    (Too bad we don’t speak Dutch and can’t read what you have to say.)

  2. Great! Where are you from dude?


Geef een reactie

