Skip navigation

evyGraaf! Vedgeyl! Ubercool! Whatever…

De meningen rond SecondLife durven al wel eens verschillen. Het hele gedoe is uiteindelijk een marketinghype die maar met mondjesmaat gesmaakt wordt door het grote publiek. En ik begrijp waarom, want we worden langs alle kanten bestookt met energiebesparingen, gezond voedsel, Evy Gruyaert die ons doet lopen en zwemmen, wanneer zouden we dan moeten SecondLife’n? Inderdaad. In het kielzog van de exhuberante beginjaren van de 21ste eeuw werd het respect voor eigen lichaam en alles daarrond wel eens vergeten. Hoeveel dikkertjes lopen er niet rond?

Maar ik wijk af… de basis van de deze post is het filmpje bij meer.

Heel die Second Life is een overroepen marketingvehicle…maar hier geloof ik wel in: Combineer de “Sims” met “Secondlife” en gebruik de graphic power (en de grote installbase) van een gameconsole. Op PS3 en PSP.


bron: Ferket

2 Comments

  1. PS3 home is eigenlijk een copy van het Nintendo Wii Mii-systeem maar dan grafisch uitgewerkt ipv komisch

  2. ik vind de uitwerking ervan best wel cool. Maar ook hier heb ik weer m’n twijfels bij de kansen op overleving.


Geef een reactie

