Skip navigation

GoogleEarthGenoeg gezeverd over Second Life… de hype is voorbij en (ik hoop het althans) dat het stilzwijgende dood sterft. Zeker na die kernontploffing, enkele dagen geleden. Voor mij mag Google Earth wel terug dé hype worden. Ik vind dit echt supercool en ik kan er wel uuuuuren op vertoeven, bovendien is het wel de echte wereld.

De wereld waarop jij en ik, en hij en zij, en jullie en wij onze tijd slijten. Er valt zoveel op te ontdekken: Opels, een hakenkruisfontein, zelfs CapeTown Magazine biedt extra info in layers die je kan downloaden en bekijken in Google Earth. Ahja, er zijn ook zotten die zich bezighouden met alle bekende BV’s en BH’s op Google Earth te taggen en die samen op een forum te smijten.

Bon, wat ik wil zeggen is dat in één simpel bestandje, dat je downloadbaar maakt, een hele resem locaties met links en al de zever kan worden gestoken. Bvb. alle kantoren van firma X, drankautomaten, Volvo-garages, of een virtueel spel… of iets dat nog niet bestaat/bedacht is.

Geef een reactie

