Skip navigation

Na wekenlang afgepeigerd, bezweet en met krampen in de kaak naar het gezever van de jury te moeten luisteren, is Marlène De Wouters uit het ons allen bekende VTM-glamour-dansprogramma ‘Sterren op de dansvloer’ gebonjourd. Ongenadig Vlaanderen ziet liever de op het eerste zicht preutse nieuwslezeres Catherine en boerenlul Pieter de grote finale dansen. Betekent dit het einde van de voor ons vaste waarden in het BV-landschap? Ik treur alvast niet om, ik weet zelfs niet eens waarom ik dit schrijf. Hoedanook, ik ga volledig akkoord met Tom Lenaerts die in P-magazine zegt: “Met wat moeite kan je van 7 uur ’s avonds tot middernacht goeie televisie zien.” Helemaal akkoord, maar het leeuwendeel van de uitgezonden klankjes en beeldjes vind ik zo waardeloos dat zelfs mijn endeldarm het moeilijk krijgt. Dan zal ik maar zwijgen over mijn elleboog!

Het was weer een zeer triestig televisioneel weekend. Zelfs als je dit onderstaand nieuwbericht om 13:26u op de Standaard RSS bovenaan ziet staan…

Marlène de Wouters haalt dansfinale niet

De finale van de danswedstrijd Sterren op de dansvloer gaat volgende week tussen VTM-nieuwsanker Cathérine Moerkerke en basketbalspeler Pieter Loridon.
Marlène de Wouters sneuvelde gisteravond in de halve finale. Ze nam afscheid in stijl en bedankte in tegenstelling tot Valérie De Booser iederéén achter en voor de schermen, tot haar echtgenoot en haar ouders toe. Marlène moest twee weken geleden van danspartner wisselen toen Wim Gevaert met een rugblessure uitviel.

Cathérine Moerkerke is al weken favoriete voor de eindzege, maar Pieter Loridon stak gisteren een tandje bij. Hij kreeg als eerste een tien op tien van een jurylid.

3 Comments

  1. ik hoop echt dat Pieter Loridon niet wint, ik haat die kerel. Niet alleen als persoon maar ook als basketspeler. Iets teveel een strekepeke in mijn ogen :(

  2. Ja idd waarom schrijf je zoiets?

  3. waarom… het was in een vlaag van zinsverbijstering en ontbering, denk ik. Ik had evengoed mij 5 huisgenoten om het leven kunnen brengen… ofzoiets


Geef een reactie

