Skip navigation

Helemaal bezeten door mijn iPod ben ik niet. Toch wil ik dat dat ding in een handig zakje zit, maar ik wil er niet te veel geld aan geven. Er bestaan allerlei zakjes in verschillende formaten, kleuren, uitvoeringen.. maar allemaal te duur. Toen mijn vriendin dit weekend de krant opensloeg, viel haar oog op www.iPaperCraft.com , een klein maar handig tooltje om – na wat knip-en-plak-werk een eigen opberghoesje voor je iPod te maken.

Nog meer leuke ideetjes, las ik op Asfaltkonijn. Voor zij die een telefoon én mp3-speler in één willen… Tiens? iMerge.. :-DiPhone

Geef een reactie

